[Pardus-kullanicilari] Fwd: mac ayarları

Selim Tavşan selimtavsan at gmail.com
2 Ara 2008 Sal 20:36:05 EET

02 Aralık 2008 Salı 20:23 tarihinde seval unver <svlunver at gmail.com> yazdı:

> Tekrar merhaba,
> Modemimin markası airties-rt205TT, mac filtrelemeyi yaptıktan sonra bozulan
> wirelessıma şu anda, mac'i kaldırdığım zaman da girmiyor:( pardus'ta bağlan
> dediğimde ilk bağlandı diyor, fakat firefox veya diğer hiç bir şekilde
> internete giremiyor. Baya bi zaman sonra, internet bağlantımın altında
> "adres bulunamadı" yazıyor.
> Nasıl düzeltirim. Pardus tam şu ara projem dahilinde bana çok lazım, lütfen
> yardım..

ağ yöneticisindeki kablosuz profilini silin tekrar oluşturun.

olmazsa modemin arkasında bir yerde reset düğmesi vardır, ayarlarını
sıfırlayın. firefox adres satırına 192.168.2.1 yazıp modem arayüzüne girin
orada kolay kurulum diye bir kısım vardır,  oradan ayarları yapıp
bağlanabilirsiniz diye düşünüyorum...