[Pardus-kullanicilari] Fwd: Fwd: mac ayarları

seval unver svlunver at gmail.com
2 Ara 2008 Sal 21:13:41 EET

> Tekrar merhaba,
> Modemimin markası airties-rt205TT, mac filtrelemeyi yaptıktan sonra bozulan
> wirelessıma şu anda, mac'i kaldırdığım zaman da girmiyor:( pardus'ta bağlan
> dediğimde ilk bağlandı diyor, fakat firefox veya diğer hiç bir şekilde
> internete giremiyor. Baya bi zaman sonra, internet bağlantımın altında
> "adres bulunamadı" yazıyor.
> Nasıl düzeltirim. Pardus tam şu ara projem dahilinde bana çok lazım, lütfen
> yardım..

-----------------------------------
ağ yöneticisindeki kablosuz profilini silin tekrar oluşturun.

olmazsa modemin arkasında bir yerde reset düğmesi vardır, ayarlarını
sıfırlayın. firefox adres satırına 192.168.2.1 yazıp modem arayüzüne girin
orada kolay kurulum diye bir kısım vardır,  oradan ayarları yapıp
bağlanabilirsiniz diye düşünüyorum...

Öncelikle ilginiz için teşekkürler selim bey, inanın ben de her yolu
denediğimi düşünüyorum:( ben sadece konsoldan hata çıktısını görebilmek için
hangi komutlara ihtiyacım var onu öğrenmek istiyorum. Yoksa en aşa 20 kere
silip yeniden profil oluşturmuşluğum var. Hatta bilgisayraı 10-15 kere
kapatıp açtım ve hatta ağ programcıgını kapatıp açtım..hatta modemi 40 kere
resetledim neyim.. falan filan nası oldu anlamadım şu anda google'u açtı çok
mutluyum.
herkese iyi akşamlar