[Pardus-kullanicilari] Fwd: mac ayarları

seval unver svlunver at gmail.com
2 Ara 2008 Sal 20:23:14 EET

---------- Yönlendirilmiş ileti ----------
Kimden: Selim Tavşan <selimtavsan at gmail.com>
Tarih: 01 Aralık 2008 Pazartesi 21:33
Konu: Re: [Pardus-kullanicilari] mac ayarları
Kime: pardus-kullanicilari at pardus.org.tr

01 Aralık 2008 Pazartesi 21:06 tarihinde seval unver <svlunver at gmail.com>yazdı:

> merhaba,

Merhaba

> [...]
> windowsta kurulu AirTies programından wireless'ımızın ayarlarına girip, mac
> filtresini etkinleştirdim. Hem windows olan, hem de pardus olan
> bilgisayarımın mac adreslerini ekledim ve sadece ikisine izin verilsin yapıp
> kaydettim.
>
> Daha sonra windowsdan hemen girebildim wireless'a. Pardus'da ise internete
> bağlandı görünüyor fakat firefox hiç bir siteye giremiyor. Daha sonra Mac
> filtrelemeyi kapattım normal bir şekilde gitmeye başladı internete. Pardus
> olan bilgisayarımla mac filtresi etkin iken de internete girmek istiyorum.

airties-rt210 modem ile uzun süredir mac filtreleme kullanıyorum Pardus
tarafında hiç sorun yaşamadım. windowsta benzer sorunlar olmuştu :) aşağıda
yazdıklarımı tersten yapmıştım.

bir de şunu deneyin, mac filtreleme kapalıyken Pardus ile modem arayüzüne
girin (192.168.2.1)
kablosuz>erişim kontrolü menüsünde sayfanın en altında "bağlı bulunan
kullanıcıların Mac adreslerini ekle" butonuna basın.
ardından mac filtrelemeyi erkinleştir: evet, MAC adresleri için erişim
kuralı: izin ver, seçenekleri aktifken ayarları kaydedin...

kolay gelsin...

Tekrar merhaba,
Modemimin markası airties-rt205TT, mac filtrelemeyi yaptıktan sonra bozulan
wirelessıma şu anda, mac'i kaldırdığım zaman da girmiyor:( pardus'ta bağlan
dediğimde ilk bağlandı diyor, fakat firefox veya diğer hiç bir şekilde
internete giremiyor. Baya bi zaman sonra, internet bağlantımın altında
"adres bulunamadı" yazıyor.
Nasıl düzeltirim. Pardus tam şu ara projem dahilinde bana çok lazım, lütfen
yardım..
seval ünver