[Pardus-kullanicilari] make sorunu

Onur Küçük onur at pardus.org.tr
31 Ağu 2008 Paz 03:55:31 EEST

> Güleyim mi ağlayayım mı bilemiyorum. Zira speaker test yaptığım zaman
> ses sinyalleri sırayla yerlerine yollandığında rear left ve de rear
> rigth tan ses geldi. Aslında benim kartım 5.1 kart değil, bu
> kabiliyeti var ama aslında müzisyenlerin kullandığı bir çok giriş ve
> de çıkışı olan profesyonel seviyede bir kart ve de hoparlörleri out2
> den out 1 e bağlayınca ses gayet güzel geldi. Onca zaman zavallı
> pardus 2008 kendisini yırtıyormuş ama nafile. Gerçi 2007.1 de nasıl
> ses vardı ve de 2008 KDE4.1 ile nasıl ses vardı onları anlayamadım
> ama sonuç mükemmel şu anda.

 KDE4 öntanımlı olarak bütün sesleri açmış olabilir. 2007 serisinde de
bir betikle bu işlemi yapıyorduk. 2008 de betik atıldı ve ses açma
işlemi kendini Master / Front vs. olarak tanıtan kanallarla sınırlı
kaldı.

 kmix programında bir sürü ses ayarı var, bazı genel ayarlarda açılıp
kapanabilecek özellikler var, bunları kurcalamayı denediniz mi ?