[Pardus-kullanicilari] Pardusman sorunu

Deniz Koçak lenduha at gmail.com
29 Ağu 2008 Cum 22:16:02 EEST

Merhaba,

Pardusman ile özel bir imaj hazırlamaya çalışıyorum, pardus wikideki
aromalı pardus hazırlama dökümanında belirtilen adımları izliyorum.
Pardusmanın en son svn (trunk altından güncelliyorum) sürümünü
kullanıyorum ve proje olarak project/releases/2008/kurulan.xml
dosyasını açıyorum. Bundan sonra hiçbir değişiklik yapmadan dahi 700
MB'lık bir CD imajı hazırlamak
istediğimde aşağıdaki hatayı alıyorum ( üç kere denedim ve aynı hatayı
aldım). Depo olarak rsync://paketler.pardus.org.tr/2008/ adresinden
çektiğim pisi paketleriyle oluşturduğum kendi yerel depomu
kullanıyorum.

db4 paketi yapılandırılıyor
db4 paketi yapılandırıldı
python paketi yapılandırılıyor
Program sonlandırıldı.
Betik hatası: org.freedesktop.DBus.Error.NoReply: Did not receive a
reply. Possible causes include: the remote application did not send a
reply, the message bus security policy blocked the reply, the reply
timeout expired, or the network connection was broken.
Genel yardım için lütfen 'pisi help' komutunu kullanınız.
Bir geri-iz (traceback) görmek için lütfen --debug seçeneğini kullanın.
chroot "/home/deniz/pardus/image" /usr/bin/pisi configure-pending returned 256

Bu hata neden kaynaklanıyor olabilir ve ne yapabilirim. Şimdiden teşekkürler.