[Pardus-kullanicilari] make sorunu

Gökhan Yurdusev gyurdusev at gmail.com
31 Aðu 2008 Paz 22:02:19 EEST

Merhaba tekrar,

Ses kartının lspci çıktısı 05:06.0 Multimedia audio controller: Creative
Labs SB0400 Audigy2 Value olarak görünüyor. Youtube bile hızlı çalıyor
klipleri...işin garibi KDE 4.1 de böyle bir sürat sorunu yoktu. Şimdi yeni
sistemime 4.1 i kurmak istemiyorum ortalık karışmasın diye.

Şu anda anakartımda disable ettiğim ve de test için enable ses kartı
üzerinden pulseaudio ile kartlar arasında geçiş yapıyorum. Anakartın ses
kartı normal süratte çalıyor, E-Mu süratli çalıyor. İlerledikçe işin içinden
çıkılmaz hale geliyorum...umarım bir fikir oluşuyordur sizde...

Çok teşekkürler enerjiniz için...