[Pardus-kullanicilari] tekir

Mustafa UYSAL alomuhasebe at gmail.com
6 Ağu 2008 Çar 21:45:06 EEST

tekiri pisiden kuruyorum ama ne yaptımsa çalıştıramıyorum. e-posta listesinde
ilgili konuların tamamını okudum. Tekir in sitesinden yapılması gerekenleride
uyguladım. Ancak tekiri pisiden kurmama , jboos çalıştırmama hatta apache yi
çalıştırmama rağmen tekiri çalıştıramadım. "Açılmaya çalışılan konum  hiçbir
zaman sonlanmayacak bir yönlendirme döngüsüne girdi." hatasını sürekli
alıyorum. Yardımlarınızı bekliyorum. ( Pardus 2008 kullanıyorum )
--
Mustafa UYSAL
S.M.M.M.
uysal at turmob.org.tr