[Pardus-kullanicilari] tekir

Ekrem SEREN ekrem.seren at gmail.com
6 Ağu 2008 Çar 22:45:37 EEST

06 Ağustos 2008 Çarşamba 21:45 tarihinde Mustafa UYSAL
<alomuhasebe at gmail.com> yazdı:
> tekiri pisiden kuruyorum ama ne yaptımsa çalıştıramıyorum. e-posta listesinde
> ilgili konuların tamamını okudum. Tekir in sitesinden yapılması gerekenleride
> uyguladım. Ancak tekiri pisiden kurmama , jboos çalıştırmama hatta apache yi
> çalıştırmama rağmen tekiri çalıştıramadım. "Açılmaya çalışılan konum  hiçbir
> zaman sonlanmayacak bir yönlendirme döngüsüne girdi." hatasını sürekli
> alıyorum. Yardımlarınızı bekliyorum. ( Pardus 2008 kullanıyorum )

Merhaba,

Şu adımları sırasıyla uygulayıp sonucu bildirir misiniz;

1- JBoss Sunucusunu kapatın, konsoldan: sudo service jboss4 stop
2- Tekir'i kaldırın. Konsoldan: sudo pisi rm tekir
3- /var/db/tekir klasörünü silin: sudo rm -rf /var/db/tekir
4- Tekir'i tekrar kurun: sudo pisi it tekir
5- Jboss Sunucusunu başlatın: sudo service jboss4 start
--- 1-2dk bekleyin ---
6- Firefox'dan http://localhost:8080/tekir adresine gidin.

Not: Sisteminizde hangi depolar ekli yazabilir misiniz? Konsoldan pisi
lr komutu çıktısını da yapıştırabilirsiniz.

--
Ekrem SEREN
UYGUN Teknoloji Bilişim Hiz.Tic.Ltd.Şti.