[Pardus-kullanicilari] RE: rdp ile windows 2003 uzakmasaüstü bağlantısı ile

yaşar balaban yasarbalaban42 at hotmail.com
7 Ağu 2008 Per 12:03:41 EEST

Merhabalar
Taner bey şöyle anlatayim

1 adet windows 2003 terminal server var ve buna yaklaşık 50 kullanıcı bağlanacak ve windows xp yüklü makinalardan uzakmasaüstü ile bağlanırken sadece terminal.rdp diye bir masaüstü kısayolu olusturdum kısayol içinde bağlanacağı ip, kullanıcıadı, şifre ve seri ve yazıcılarıda kullan işaretli
kullanıcı windows xp masaüstündeki terminal.rdp kısayolunu tıkladığı zaman direk yazılı olan ip ye bağlanıp kullanıcı ve şifreyi geçip windows2003 terminal serverdeki programı çalıştırıyor com üzerinden barkod yazıcıyı kullanıyor ve işlemleri bittikten sonra programı kapat dediği zaman direk kendi windows xp ekranına dönüyor

ben bu makinalara pardus kurup pardusta masaüstüne bir kısayol yapmak istiyorum tıklandığı zaman direk windows 2003 terminal servere bağlanıp programı direk çalıştırıp kendi com1 üzerindeki barkod yazıcıyı kullanmasını istiyorum böyle bir program olurmu

teşekkü ederim> Date: Wed, 6 Aug 2008 22:48:41 +0300> From: taner at pardus.org.tr> To: pardus-kullanicilari at pardus.org.tr> Subject: Re: [Pardus-kullanicilari] rdp ile windows 2003 uzakmasaüstü bağlantısı ile> > Yaşar Bey, lütfen anlatmak istediklerinizi tek bir cümle yerine farklı> cümleler kullanarak tekrar aktarabilir misiniz? Açıkçası ben ne yapmaya> çalıştığınızı pek anlayamadım.> > Sorununuz uzaktaki bir windofs makineye rdp ile bağlanmaksa rdesktop> komutunun manuelini okuyunuz. Kullanımı çok basit.> > kolay gelsin> > >> > merhabalar> >> > benim yapmak istediğim iş windows xp den uzakmasaüsü ile server 2003> > terminal servere bağlanmak için mesela bir rdp uzantılı kısayol oluşturup> > com1 ve lpt1 bağlantılarınıda kullan ve ayrıca mesela server 2003 terminal> > server makinasındaki c:\programfiles\program.exe programını çalıştır> > diyorum ve bütün termial makinalarda kullanıyorum programdan çık deyince> > terminal makina ekranına dönüyor direk ben bu windows xp yüklü olan> > terminallerin hepsine pardus yükleyip ayni mantikla çalışan bir program> > yapilabilinirmi, yapılırsa windows xp kullanmak zorunda kalmam diye> > düşünüyorum.> > yardımlarınızı bekliyor..> >> > teşekkür ediyorum> >> > yasarbalaban42 at hotmail.com> > sayfasına gidin.> > _______________________________________________> Pardus-kullanicilari e-posta listesi> Listeden çıkmak için http://liste.pardus.org.tr/mailman/listinfo/pardus-kullanicilari adresini kullanın.> Listeye iletmek istediğiniz soruları Pardus-kullanicilari at pardus.org.tr e-posta adresine gönderin.> Liste mesajlarında arama yapmak için http://liste.pardus.org.tr/arama web sayfasına gidin.
Windows Live Spaces – hayatınız, Alanınız. Daha fazlasını öğrenmek için buraya tıklayın.
http://get.live.com/spaces/overview