[Pardus-kullanicilari] Sayýn Erkan Tekman'ýn Distrowatch Hamlesi

yunus emre yilmaz yilmazyemre at yahoo.com
6 Aðu 2008 Çar 01:21:09 EEST

"Anlamak istemiyorsunuz, çünkü size göre "Pardus" ismi oldukça jenerik bir isim
ve istediğiniz her yerde kullanabileceğinize inanıyorsunuz. Oysa
bir "marka"yı öyle istediğiniz her yerde kullanamazsınız."

Anlamak istemiyorum diye bir şey yok. 2 haftadır pardus ve bunun ötesinde sadece 2 haftadır linux kullanıyorum.
kafama takıldığını iddia ettiğim şeyleri de, hakikaten kafama takıldığı için söyledim. art-niyet vs. aramayınız.

normalde prosedürün nasıl işlediğini bilmiyorum. "global" ahlak kuralları çerçevesinde bana çok saçma gelmişti bu
hareket. Ama sanırım bu bizim -kullanıcıların- konuya uzak olmasından kaynaklanıyor. Bu noktada, bir şekilde pardus
kullanıcılarının saygısını kazanmış, resmi olmayan topluluklara karşı yapılan işlemlerde, *kamuoyu*na biraz daha bilgi
vermek daha sağlık olur diye düşünüyorum. Kesinlikle buna zorunlu değilsiniz, ama "olursa daha iyi olur".

Zira benim warez içerikten haberim yoktu. Bu kesinlikle kabul edilemez bir şey.