[Pardus-kullanicilari] Sayýn Erkan Tekman'ýn Distrowatch Hamlesi

Ahmet AYGÜN ahmet at pardusman.org
6 Aðu 2008 Çar 01:54:51 EEST

On Wednesday 06 August 2008 01:21:09 yunus emre yilmaz wrote:
> [...]
> şeyleri de, hakikaten kafama takıldığı için söyledim. art-niyet vs.
> aramayınız.
>
> normalde prosedürün nasıl işlediğini bilmiyorum. "global" ahlak kuralları
> çerçevesinde bana çok saçma gelmişti bu hareket. Ama sanırım bu bizim
> -kullanıcıların- konuya uzak olmasından kaynaklanıyor. Bu noktada, bir
> şekilde pardus kullanıcılarının saygısını kazanmış, resmi olmayan
> topluluklara karşı yapılan işlemlerde, *kamuoyu*na biraz daha bilgi vermek
> daha sağlık olur diye düşünüyorum. Kesinlikle buna zorunlu değilsiniz, ama
Aynı şeyleri onlarca insana anlatmaktan dilimizde tüy bitti ve anlatmakla
harcadığımız vakti Pardus'a ya da Özgürlükİçin'e katkıda bulunmaya ayırmaya
karar verdik.

Biraz anlayış göstereceğinizi umuyorum, artık insanlar parduslinuxorg'u ya da
pkd'yi kuran insanları savunmaya başlayınca doğal olarak art niyetli damgası
yiyorlar -en azından benden-. Bu tartışma başladı başlayalı art niyetli
olmayan tek bir davranış görmedim ki.

> Zira benim warez içerikten haberim yoktu. Bu kesinlikle kabul edilemez bir
> ÅŸey.
Bir çok insanın yok galiba. Ama olayı sorgulamadan yargıda bulunmamak gerekir
deÄŸil mi?