[Pardus-kullanicilari] Irc logları (Loglar tutulsunmu, tutulmasınmı , neden olsun neden olmasın ) tartışması

Akın Ömeroğlu akin at omeroglu.net
5 Ağu 2008 Sal 11:46:54 EEST

Ahmet Aygün'ün itiraz ettiği noktalara ve getirdiği çözüm önerilerine ben de
katılıyorum. IRC insanların gerçek zamanlı destek aradıkları bir alan ve bu
alanın geçmişinin tutulması ancak bir anlaşmazlık durumunda kanal
yetkilisinin durumu gözden geçirmesi için gereklidir.

Pardus kanalında _siz farkında olmasanız bile_ hemen hemen her an bir kanal
yetkilisi bulunduğu için bu kayıt işlemi bir kaç kişinin arasında zaten
gerçekleştirilmektedir.

Bunun yanında böyle bir iş için web alanı, bant genişliği ve emek
harcayacağımıza Wiki'de, Özgürlükİçin'de yer alan belgeleri geliştirmenin ve
yeni belgeler yazmanın daha yararlı olacağına inanıyorum.

Kısaca, Özgürlükİçin olarak şu aşamada böyle bir hizmet sağlamayı
düşünmüyoruz.

--
Akın Ömeroğlu
www.ozgurlukicin.com