[Pardus-kullanicilari] Irc loglarý (Loglar tutulsunmu, tutulmasýnmý , neden olsun neden olmasýn ) tartýþmasý

Ahmet AYGÜN ahmet at pardusman.org
5 Aðu 2008 Sal 01:27:24 EEST

On Tuesday 05 August 2008 01:19:22 selim ok wrote:
> Sonuç olarak şu anda internetin haline bakacak olursanız, o da bir
> KARMAŞA'dan ibaret. Arama makineleri işleri çok kolaylaştırıyor. 1000
> kişiden 5'i bu kayıtlardan çözüm bulsa, bu bile iyi bir şeydir.
Bu iyi bir şey değildir :( İyi olan o 5 kişinin çözümünü belgeleyip onlarla
aynı sorunu yaşaması *muhtemel* 995 kişiye sunmak çok daha etkili olacaktır.
Ve inanın ki bu belgeleme işi bir çok konuda o 5 kişinin aramaya ayırdığı
vakit kadar tutmayacak. İnsanlar tasnif edilmiş bilgiye daha hızlı
ulaÅŸacaklar.

> Özellikle bazı spesifik sorunlar olduğunda bunların çözümlerini wikilerde
> filan bulmak imkansız oluyor.
Bundan bahsediyorum zaten, kimse wikiye belge yazmazsa çözüm de olmaz doğal
olarak ;) Bir donanım veritabanımız olana kadar elimizdeki en etkili yol
donanımların kurulum ve kullanımlarını wiki üzerinde belgeleyip paylaşmak.