[Pardus-kullanicilari] 64 bit kernel derlemek?

abdullah tepedelen a_tepedelen at hotmail.com
3 Ağu 2008 Paz 21:45:06 EEST

________________________________
> Date: Sun, 3 Aug 2008 17:08:19 +0300
> From: belirsizlik at gmail.com
> To: pardus-kullanicilari at pardus.org.tr
> Subject: [Pardus-kullanicilari] 64 bit kernel derlemek?
>
> Selamlar ve kolay gelsin..
>
> Sahibi olduğum sistem 64 bit mimarisine sahip ve sistemimi daha performanslı kullanabilmek adına Pardus için 64 bit kernel derlemek istiyorum. Fakat kerneli derledikten sonra, uygulamaların yeni kernelle ilgili uyumunda sıkıntı oluşabileceği endişesi beni bu isteğimden mahrum ediyor.

> [...]
internete girdiğin zaman pardusun durakları var ordan detaylı bir şekilde anlatan sitesi var sana anlatmak isterdim ama yanlış bilgi vermek ten korkuyorum????????????????????????????
sana teşekkür ederim........... vistadan daha bir güzel sisteme sahipsin onu söylemeden gece meyecegim  3 boyuta cevire biliyorsun....................................
Windows Live Spaces – hayatınız, Alanınız. Daha fazlasını öğrenmek için buraya tıklayın.
http://get.live.com/spaces/overview