[Pardus-kullanicilari] inca kablosuz modem bağlanamama sorunu

kerim acar drkerim at gmail.com
3 Ağu 2008 Paz 17:16:24 EEST

sayın arkadaşlar,
İNCA UDS54 MODEL usb kablosuz adaptörüm var ama pardus 2008 ile bir türlü
bağlanamadım.http://tr.pardus-wiki.org/Donan%C4%B1m:Ndiswrapper adresinde ki
wikideki yardım aşamalarının tamamını yaptım.sürücüyü yükledim o aşamayı
geçince

"ndiswrapper -l "yazınca

sis163u : driver installed
        device (0457:0163) present    yazıyor yüklendiğini anlıyorum.sonra

kdesu kwrite /etc/modules.autoload.d/kernel-2.6 komutuyla en son
satıra ndiswrapper yazıyorum.sonra adaptörün üzerindeki ışık yanıyor
ama ağ yöneticisine girince

 kablosuz ağların altında " shuttle inc(163)(wlan0) " yazıyor ama tara
deyince bir ağ bulmuyor.zaten modemde kablosuz ağ ışığı
yanmıyor.bununsebebi nedir
bu arada modemde sorun yok hergün laptop la defalarca giriyorum.

yardımcı olursanız sevinirim.
                                                               DR.KERİM ACAR