[Pardus-kullanicilari] 64 bit kernel derlemek?

belirsizlik at gmail.com belirsizlik at gmail.com
3 Ağu 2008 Paz 17:08:19 EEST

Selamlar ve kolay gelsin..

Sahibi olduğum sistem 64 bit mimarisine sahip ve sistemimi daha performanslı
kullanabilmek adına Pardus için 64 bit kernel derlemek istiyorum. Fakat
kerneli derledikten sonra, uygulamaların yeni kernelle ilgili uyumunda
sıkıntı oluşabileceği endişesi beni bu isteğimden mahrum ediyor.

Yeni derleyeceğim 64 bit kernelin, sistemde halihazırda kurulu bulunan
paketler ile uyumlu ÇALIŞMAMA OLASILIĞI ne kadardır? Konuyla ilgili
arkadaşların görüşlerini bekliyorum..

Saygılarımla...