[Pardus-kullanicilari] Tubitak & Pardus

Mucibirahman İLBUĞA mucip.ilbuga at gmail.com
17 Nis 2008 Per 13:35:20 EEST

Selamlar,
Sırf bu sıkıntı yüzünden öğretmen yakınım MEB'den döküman aldığından
dolayı Pardus üzerine wine ile M!-Ofis kurmak zorunda kaldım :( Gel gör
ki bu sıkıntı Pardus ekibi ile değil OpenOffice çalışma grubu ile olsa
gerek.

Ancak bu konuda müzdarip bir sürü insan tanıyorum. Özellikle öğretmen
çevresinden!!!

--
Kolay gelsin,
Mucip:)