[Pardus-kullanicilari] Tubitak & Pardus

ok4nunal at yahoo.com.tr ok4nunal at yahoo.com.tr
18 Nis 2008 Cum 10:43:17 EEST

Kesinlikle haklısınız. Ben de bir öğretmen olarak özellikle eğitimci
sitelerde paylaştığımız bazı dosyaları açamıyoruz. Her nedense
öğretmenler başkalarının değişiklik yapmasını engellemek için şifreli
dosyalar yayınlıyorlar. OpenOffice ile bu tür dosyaları açamıyoruz.
Gerisi haricinde pek de problemim olmuyor. Bazı resimlerin bol olduğu
dosyalar ağır açılsa da sonunda açılıyor. Her neyse bunun için ben
dosyayı yazan arkadaşları uyarıyor ve mümkünse şifrelidir şeklinde
belirtmelerini istiyorum ve şimdilik o tür dosyaları açmıyorum.