[Pardus-kullanicilari] Tubitak & Pardus

Mustafa YILDIRIM my at erciyes.edu.tr
17 Nis 2008 Per 13:18:00 EEST

Herkese Merhaba,

Ben Erciyes Universitesinde Araş. Grv. olarak çalışmaktayım. Uzun süren
M$ esaretinden sonra özgürlüğün tadını çıkarmaktan mutluluk duyuyorum.
Evdeki bilgisayarımda Pardus, okuldakinde OpenSuse 10.3 x86_64
kullanıyorum. Pardus gibi bir projeye imza atıldığı için emeği geçen tüm
ekibe teşekkür ederim.

Benim bir sıkıntım var. TUBITAK ARDEB-MAG bünyesi altında 2 projede yer
almaktayım. Bu projelerin gelişme raporları ve diğer proje ile ilgili
dokümanlar MS-OFFICE tabanlı uygulamalar (Word, Excel) ile
hazırlanabilmekte. OpenOffice ile hazırlanmış belgeler .DOC olarak
kaydedilse bile resim/tablo gibi özel nesnelerde problemler ortaka
çıkmakta (sayfa dışına taşmalar, resimlerin bozulması v.b). Aynı durum
daha önceden MS-WORD kullanılarak hazırlanmış dosyaların OpenOffice ile
düzenlenmesinde de ortaya çıkmakta. Bu konuda PARDUS ekibi olarak
TUBITAK'ın diğer birimlerinde OpenOffice kullanılması sağlanabilirmi?
-Ki ben OpenOffice kullanılmasının cross platform olması sebebi ile daha
mantıklı olduğunu düşünüyorum.

Mustafa YILDIRIM