[Pardus-kullanicilari] Pardus'un Tanıtımı Kapsamında Pulların Kullanılması

Zihni Belli zihnibelli at gmail.com
13 Nis 2008 Paz 08:40:25 EEST

Pardus ismi ve logosu TİCARİ TESCİLLİ BİR markadır.Hiç bir surette izinsiz
kullanılamaz. Aman ha tubitak dan izinsiz böyle şeyler yapmayınız.Reklam
dahi olsa pardusu linux u yaymak için dahi olsa yapmayınız.Pardus TUBİTAK'ın
bizim değil.Umarım dilek ve temennilerinizi yapacak adam gibi bir
feragatname 2008 sürümü ile yayınlanır ve pardus da özgür dünyanın linux u
olarak yerini alır.

08.04.2008 tarihinde Kursat Unlukara <kursat at unlukara.com> yazmış: