[Pardus-kullanicilari] Pardus'un Tanýtýmý Kapsamýnda Pullarýn Kullanýlmasý

Kursat Unlukara kursat at unlukara.com
8 Nis 2008 Sal 03:16:28 EEST

Benim de fikrim geldi :P
Bence harika bir tanıtım başlangıcı olur,

- özellikle öğrenci, öğretmen ve küçük ölçekli işletmeler
için onlara gerekli yazılımların bulunduğu pardus cdleri
okullarda ücretsiz dağıtılabilir.

- Elektrik, su faturası gibi kağıtlara pardus ile ilgili
reklam yazıları ilave edilebilir.

Tecrübe ile sabit, pek çok insan bilgisayar konusunda
detaylı bilgiye sahip değil, ve hiç bir zaman bir uzman kadar
detaylı bilgiye sahip olmayacaklar. Onlara gerekli olan
hangi tuş ile internete girebilirim, epostalarımı nasıl okurum,
nereden yazı yazarım bilgileri. Ve bunları yapmaları için pardus ile
diğer işletim sistemleri arasındaki farkı çok fazla ayırt edemiyorlar.
Bu sebeple o kesime yönelik tanıtıcı faaliyetler bence çok
etkili olacaktır.

Ayrıca kaptan, tasma, zemberek gibi terimler, kontrol paneli gibi bir terime

göre daha akılda kalıcı ve öğrenme amacına hizmet edici oluyor.

Cumartesi 3 kişinin çalıştığı bir cilt evine pardus yükledim,
onlara çok eğlenceli geldi. Yapmak istedikleri tek şey
müşterilerinden eposta ile dosya almak, eposta ile göndermek,
internete girmek ve chat yapmaktı.
Ve onlar bunu pardusları ile harika bir şekilde yapıyorlar.