[Pardus-kullanicilari] xvidcap ile görüntü almada sorun #1

Kursat Unlukara kursat at unlukara.com
7 Nis 2008 Pzt 01:04:42 EEST

qt-recordmydesktop u kullandım, ayarlarını biraz kurcaladınız mı?
yeni geçici bir dosya oluşturmak yerine on the fly kaydet filan gibi
seçeneklerini
kurcaladınız mı?  Yoksa ilk kurulumdaki ayarlar ile mi kullandınız?

Bu arada .ogg için ffmpeg i nasıl kurabiliriz, bugüne kadar hep windows
vdiÄŸer ortamlarda
hep codeclerle idare etmiştim, geçen gün youtube hazır açıkken bir kaç
tanesini yükleyeyim
istedim, ama youtube .ogg kabul etmiyordu, bende .avi için uğraşmamıştım.