[Pardus-kullanicilari] xvidcap ile görüntü almada sorun #1

Necmettin Begiter necmettin.begiter at gmail.com
7 Nis 2008 Pzt 02:46:16 EEST

07.04.2008 tarihinde Kursat Unlukara <kursat at unlukara.com> yazmış:
> Bu arada .ogg için ffmpeg i nasıl kurabiliriz, bugüne kadar hep windows
> vdiğer ortamlarda
> hep codeclerle idare etmiştim, geçen gün youtube hazır açıkken bir kaç
> tanesini yükleyeyim
> istedim, ama youtube .ogg kabul etmiyordu, bende .avi için uğraşmamıştım.

.ogg ses formatı, .ogv video formatı, (hiç ogv video görmedim bugüne
kadar ama) ffmpeg'de bir videoyu başka bir formata dönüştürmek için

ffmpeg -i girişdosyası çıkışdosyası

şeklinde kullanabilirsiniz. Örneğin,

ffmpeg -i a.ogv b.avi

a.ogv dosyasından b.avi videosunu hazırlar. b.avi yerine c.mpg
yazarsanız bu sefer de MPEG2 biçiminde hazırlar. Uzantıya bakarak
karar verebilir yani...