[Pardus-kullanicilari] xvidcap ile görüntü almada sorun #1

Necmettin Begiter necmettin.begiter at gmail.com
7 Nis 2008 Pzt 00:30:16 EEST

07.04.2008 tarihinde Deniz Ege Tunçay <egetun at gmail.com> yazmış:
> reKordmydesktop'u ve qt-recordmydesktop'u kurdum. 1440*900 piksel olan masaüstümde bir dakikaya yakın bir kayıt yaptım ve ardından bekleme başladım.
>
> Görüntü kalitesini çok yüksek tutmamış olsam da, 20 dakika bekleyişin ardından uygulamayı sonlandırdım. Hırs ettim, ben bu sorunu çözeceğim!

Ekranınızın 16:9 olması bir sorun olabilir (ilgisiz görünse de Windows
XP'nin geniş ekranda tam ekran oyun oynarken fare imleci ekranın fazla
sağına götürünce masaüstüne dönmesi gibi bir abuk durumu gördükten
sonra bunun olasılık dahilinde olduğunu düşünüyorum, ne de olsa dünya
;) henüz geniş ekrana hazır değil.

Aldığınız görüntü qt-rmd'den sanırım. reKordmydesktop kardeşimiz de
aynısını mı yapıyor? (reKordmydesktop sadece kodlama sırasında simgeyi
gri yapıyor bu arada)