[Pardus-kullanicilari] joomla ve özgür yazılım

Recep KIRMIZI rkirmizi.liste at gmail.com
1 Nis 2008 Sal 21:03:03 EEST

Bence bu konu artık bu listenin amacını aştı.

Tabi ki birileri süper bir cms yazsa gpl olarak dağıtsa bu cms her işi en
iyi
şekilde yapsa ve tek kuruşta para verilmese. Çevresindekilere göre birazcık
daha uyanık olanlar bunu satsa sonra rahatına baksa ne kadar güzel olurdu
değil mi?

Bu konu ile çok ilgilenenler bununla alakalı ücretsiz verilen liste
hizmetlerini kullanabilirler. Hatta liste kabarık olursa herkes küçük bir
miktar para verse, profesyonel yazılımcılar tutulsa. Sonra da çıkan ürün
kullanılsa. Herkes yolunu bulsa.

Bence bu konunun pardus kullanıcıları listesi ile uzak yakın alakası yoktur.

Birileri lütfetmiş cevap vermişse bu onların nezaketindendir. Lütfen bu
konuyu daha fazla uzatmayın.