[Pardus-kullanicilari] joomla ve özgür yazılım

Ali Deniz EREN ali.deniz.eren at gmail.com
2 Nis 2008 Çar 09:36:41 EEST

01.04.2008 tarihinde Recep KIRMIZI <rkirmizi.liste at gmail.com> yazmış:
> Bence bu konu artık bu listenin amacını aştı.

Ya neden bu kadar katı oluyorsunuz. Bu listede pardus sayesinde
bilgisayar, internet vb teknolojiler ile ilk defa daha yakından ve
daha bilinçli ilişkilenen bir sürü insan var. İçerik yönetim sistemi,
sizin yukarıda saydığınız bir sürü isim ve terminolojiyi henüz
öğrenen.

İnsanlar bunları bu listelerde tartışıp öğrenemeyecekse nerede
öğrenecekler. Çok güzel bir iş yapılıyor burada. Daha evvel sadece
kullanıcı olan ve verili teknolojinin yönlendirdiği insanlar şimdi
katkıda bulunuyor ve yönlendiriyor. Kullandığı teknolojiyi gerçekten
ihtiyaçları için kullanıyor. Teknoloji karşısında edilgen değil etken
bir rol oynuyor, kendini zayıf değil güçlü hissediyor.

Ben Pardus kullanıcısı değilim ama bu listeyi severek takip ediyorum.
Çünkü bu listede sadece "uzmanlar" konuşmuyor.

Lütfen bırakınız insanlar tartışsınlar. Siz bu başlığı takip
etmezsiniz olur biter. Ben yapılan tartışmayı severek izliyorum.

Saygılarımla..

--
Ali Deniz EREN
ali.deniz.eren at gmail.com