[Pardus-kullanicilari] joomla ve özgür yazýlým

Recep KIRMIZI rkirmizi at gmail.com
1 Nis 2008 Sal 20:59:20 EEST

On Tuesday 01 April 2008 20:46:05 Tamer aÄŸaoÄŸlu wrote:
> joomlanın yapısı çok kaliteli fakat biz türklere uyarlı bi iys değil şahsen
> kendin bpişir kendin ye de devam ediyorum ama joomlayı geliştirmek değilde
> iys geliÅŸtirici bi grup olsa fena olmaz.

Bence bu konu artık bu listenin amacını aştı.

Tabi ki birileri süper bir cms yazsa gpl olarak dağıtsa bu cms her işi en iyi
şekilde yapsa ve tek kuruşta para verilmese. Çevresindekilere göre birazcık
daha uyanık olanlar bunu satsa sonra rahatına baksa ne kadar güzel olurdu
deÄŸil mi?

Bu konu ile çok ilgilenenler bununla alakalı ücretsiz verilen liste
hizmetlerini kullanabilirler. Hatta liste kabarık olursa herkes küçük bir
miktar para verse, profesyonel yazılımcılar tutulsa. Sonra da çıkan ürün
kullanılsa. Herkes yolunu bulsa.

Bence bu konunun pardus kullanıcıları listesi ile uzak yakın alakası yoktur.
Birileri lütfetmiş cevap vermişse bu onların nezaketindendir. Lütfen bu
konuyu daha fazla uzatmayın.

--
Recep KIRMIZI