[Pardus-kullanicilari] asus p35 anakarta pardus kuramadim

Serbulent UNSAL serbulentu at gmail.com
30 Eyl 2007 Paz 13:29:32 EEST

Merhaba,

Sorun aslen bios hatasından kaynaklanıyor gibi görünüyor. Ama başka
seçeneklerde mevcut:

1- Arkadaşınıza aynı cd den mi kurulum yaptınız ? Cevabınız hayırsa
ona sorunsuz kurulum yaptığınız cd den kurulum yapmayı deneyin.

2- Eğer cevabınız evet ise Öncelikle sisteminizin biosunu üreticinin
web sitesinden indirdiğiniz en son versiyonla güncellyin . bu işlemin
ardından tekrar kurulumu deneyin.

3-Sorun halen devam ediyorsa Açılışta pci=nommconf seçeneği ile boot
etmeyi deneyin.

4- Eğer bu da sorununuzu çözmezse 2.6.20 çekirdeğini bekleyin veya
http://www.uwsg.indiana.edu/hypermail/linux/kernel/0611.0/1997.html
adresindeki patchin uygulanmasını isteyen bir hata kaydı girin.

Serbülent

30.09.2007 tarihinde i a <zonguldak37 at hotmail.com> yazmış: