[Pardus-kullanicilari] asus p35 anakarta pardus kuramadim

i a zonguldak37 at hotmail.com
30 Eyl 2007 Paz 12:37:17 EEST

 degerli pardus kullanicilari arkadaslar

 ben sistemim yeni olsun diye son cikan donanim b.sayar topladim

 ustelik cok forumlara ve kisilere sorupta

 hangi sistem en cok pardusa destek veriyor diye marka adinda sorusturdum

 cogu arkadaslar bana en cok asus intel ve nvida destekliyor linux u dediler

 bende maddiyata bakmadan aynen son cikan asus p5k-se anakart intel 1333 fsb e6750 islemci

 nvida palit 7200gs 512 mb ekran karti ve kingston 2x1 gb dual kit ram lg 20x h55 dvd rw aldim

 maddiyattan hic kacmadan sirf pardusa uyumlu olsun diye bu sistemi topladim

 ama gelgelelimki heyecanla ilk olarak pardus cd sini kuruyum dedim ama sok oldum hata verdi kuramadim

 hata soyle aynen yaziyorum

 PCI:BIOS bug:MCFG area at e0000000 is not E820-reserved

 PCI:Not using MMCONFIG

 ACPİ:Getting cpuindex for acpiid 0x3

 ACPİ:Getting cpuindex for acpiid 0x4

 -->Could not find mount media

 /bin/sh:can't access tty;job control turned off

 diyor ekran burda kaliyor

 hdd 250 gb sata 2 wd + 80 gb sata 2 wd iki tane hdd var birde anakartta com1 cikisi olmadigindan harici icerden destekli olup disardan ayri mont ettirdim com 1 cikisi olarak uydu cihazlarina yazilim atmak icin kullandigim icin mecburen taktirdim hatta onuda iptal ettim denedim olmadi

internette google den arstirdim ayni sorunu olanlara baktim tatmin edici bir yanit ve yardim bulamadim

hatayi google ye yazip arastirdim olmadi

sanirim yeni p35 chipsetlerde bu sorun intel ICH9 chipsetlerde  oluyordur tahminim

baska bir arkadasima sistem topladim intel anakart G31 chipset 1333 fsb islamci aynisi e6750 1333 2.66 gh hersey gayet guzel sorun yoktu

cunku anakartin chipset i IRCH7 idi

ben kendiminkini daha iyisi olsun diye kaliteli ve pardusa uyumu cok iyi diye asus aldim ama basima bunlar geldi

ozur dilerim biraz uzun oldu ama bu kadar pahali sistem al ama pardusu kuramamak cok uzuyor beni

bana bu konuda yardimci olursaniz cok sevinirim

birde yeni sistemlerden marka bazinda en cok pardusa destek veren hangi firmalar

bu konudada yardimci olursaniz cok sevinirim cunku bu sitemi tamamen geri iade edicem

saygilarimla
Live.com'u deneyin: çevrimiçi dünyanızı bir araya getirin; haberler, spor, hava durumu ve çok daha fazlası.
http://www.live.com/getstarted