[Pardus-kullanicilari] asus p35 anakarta pardus kuramadim

Umut D. linuxlist at gmail.com
30 Eyl 2007 Paz 13:42:56 EEST

Birileri sizin durumunuzdayken Intel'e hata kaydı açmış ve cevap almış.
Google ile aradım ama şimdi bulamadım.
Geçenlerde aynı tip anakarta başarıyla kurmuştum.

Google ile hata mesajını aramanızı tavsiye ederim.
Aklıma gelen:
- Bios'tan RAID'i iptal edeceksiniz
- SATA modunu AHCI yapacaksınız
- kerneli pci=nommconf acpi=off parametreleri ile açacaksınız.

Kolay gelsin.