[Pardus-kullanicilari] pardus çalışan cd root şifresi?

Montserrat mhackmail at gmail.com
29 Eyl 2007 Cmt 01:14:59 EEST

Geçen gün elektrik kesilmesiyle arkadaşın bilgisayarında ne
windowsun(win98 bootlu cd bile yaptık :D) ne de linux dağıtımlarının
hiçbiri sabit diski görmüyordu. Yine kulaktan dolma bir bilgiyle
BIOS'tan RAID özelliğini kapattık. Sabit diskler IDE olarak tanındı ve
sorunsuz bir şekilde açıldı. Ama geri döndüğümüzde aynı sorun yine
çıktı. Şimdilik ide ide devam ediyoruz :D