[Pardus-kullanicilari] pardus çalışan cd root şifresi?

Selim Tavşan selimtavsan at gmail.com
29 Eyl 2007 Cmt 00:04:06 EEST

28.09.2007 tarihinde ebru erbay <zamanedebirhal at gmail.com> yazmış:

> yanıtlar için teşekkür ederim :)
>
> bu arada windowsu normal bir şekilde kapatmıştım...ancak ben ne pardusta
> ne kubuntuda ne de knoppix çalışan cd leri aracılığıyla harddiskime
> ulaşamamaktayım... umarım pardusla görebilmeyi başarırım artık...

bu durumda hddye kurmak istediğinizde "no medium found" gibi bir hata
uyarısı ortaya çıkabilir.
sata disklerde bazen böyle olabiliyormuş (benim sata diskim yok...), bios
ayarlarında
bununla ilgili bir kısımı (sata mode off veya native mod gibi birşey olması
lazım) değiştirdikten sonra
kurulum yapıldığını sanki duymuştum...

bu konuda tecrübesi olanlar paylaşacaktır...