[Pardus-kullanicilari] FreeBSD kurduğum diske yeniden Pardus kuramıyorum!

Mucibirahman İLBUĞA mucip.ilbuga at gmail.com
16 Eyl 2007 Paz 15:10:10 EEST

Selamlar,
Bahsi geçen CD'yi indirdim. qtparted ile diski tekrar ext3 olarak
formatladım. Ancak MBR nin nasıl silineceği hakkında fikrim yok. En
azından menülerde fdisk/mbr gibi bir komut görmedim. Pardus'u yeniden
kurmak istediğimde "boot flag error" gibi hata alıyorum.

Hala çıkamadım işin içinden!

--
Saygılarımla,
Mucip:)