[Pardus-kullanicilari] FreeBSD kurduğum diske yeniden Pardus kuramıyorum!

Selim Tavşan selimtavsan at gmail.com
16 Eyl 2007 Paz 15:12:25 EEST

16.09.2007 tarihinde Mucibirahman İLBUĞA <mucip.ilbuga at gmail.com> yazmış:

>  Selamlar,
> Bahsi geçen CD'yi indirdim. qtparted ile diski tekrar ext3 olarak
> formatladım. Ancak MBR nin nasıl silineceği hakkında fikrim yok. En azından
> menülerde fdisk/mbr gibi bir komut görmedim. Pardus'u yeniden kurmak
> istediğimde "boot flag error" gibi hata alıyorum.
>
> Hala çıkamadım işin içinden!

kullandığınız dağıtımda konsoldan root olarak
grub
root (hdx,y)
setup (hdx)
quit
komutlarıyla yeni bir grub yazmak mümkün değil mi?
olmadığını yazdıysanız kusura bakmayın...

windows cdsi ile onarma seçeneğini kullanıp (r tuşuna basın vs şeklinde
gidip admin parolasını sorup dos ekranına düştükten sonra)
fixmbr ve fixboot komutlarıyla mbr yazılma olanağını deneyebilirsiniz...