[Pardus-kullanicilari] FreeBSD kurduğum diske yeniden Pardus kuramıyorum!

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
15 Eyl 2007 Cmt 19:07:36 EEST

Arkadaşımız Cd yi indireceğin linki ve ilgiliweb adresini ayrı ayrı vermiş.
System Resque bootable live Cd sinin yaptıklarını diğer çalışan cd le ile
yapman mümkün değil.MacOs/linux/unix/freeBSD/winxp sistemlerinde gerekli
sistem ,partiyion,MBR onarımları yaptığı gibi Sabit Disk bölümlerinizin
karıştığı(boyutlardan ötürü) yeniden düzenlemenizi ve kurtarmanızı
sağlıyor.Bir tarihte sabit diskimin partitionları karışmış 3 Birincil bölüm
2 uzatılmış bölüm toplamı 80 Gb iken 160 GB gibi bir boyut göstermeye
başlamış bu harddisc üzerindeki sistemleri grubdan açamaz olmuştum.Bu CD
sayesinde MBR ı ve partitionları yeniden yapılandırıp açılaır hale
getirmiştim.Tabi fazlaca bir ingilizcem olmadığı için lugat elimde bayağı
tırmalamıştım.Fakat uğraşıma değdi.Hala 2 nci Harddisc imi 3 ana bölüm 2
uzatılmış bölüm olarak kullanıyorum.Kolay gelsin