[Pardus-kullanicilari] Pardus-kullanicilari Toplu Mesajı, Sayı 20, Konu 90

mustafa özbakır mustiozbakir at gmail.com
15 Eyl 2007 Cmt 00:14:41 EEST

> Message: 2
> Date: Thu, 13 Sep 2007 16:19:52 +0300 (EEST)
> From: Aydin Deniz Senler <asenler at yahoo.com>
> Subject: Re: [Pardus-kullanicilari] pardus başlamıyor
> To: pardus-kullanicilari at pardus.org.tr
> Aydın bey  aynı sorunu bende  aynı  ekran kartı  ile yaşadım.Eğer
> konsola  düşemiyorsanız  en kolay  çözüm çalışan cd  ile  bilgisayarınızı
> açın  dosya  yöneticisi  yetkili  kullanıcı  ile  xorg.conf  dosyanızı
> düzenleyin.

     Ati sürücüsünü kurmuşsanız pardus wiki de anlatılan şekilde yapmış
iseniz xorg.conf dosyanızın yedeğini almış olmanız lazım yeni dosya ile
eskisini değiştirin eğer yedek almamış iseniz xorg.conf dosyasını silin
pardus sizin için yenisini oluşturacaktır.Kolay gelsin.

Yani Ati sürücüsünü kaldırıp sonra Pisi'den