[Pardus-kullanicilari] dial up

Ünal Özüm sofamor at gmail.com
15 Eyl 2007 Cmt 02:07:03 EEST

Ä°yi geceler,
Epeydir uzak kaldıktan sonra forma tekrar merhaba diyelim..
Faks modem cihazları ile ilgili bir sorun ile karşılaştım.
Epeyce internette arama tarama yaptım, ama gördüm ki; bahar aylarına
buralarda bu konu kısaca ama çok da çözümlere ulaşılamadan tartışılmış.
Bunun üzerinden bir pardus sürümü daha geçmiş.
Tekrar konuyu açmak ve varsa gelişmelerin topluca paylaşılmasını sağlamak
istedim.

Örnek sorun: Toshiba Tecra A3 taşınabilir bilgisayarda faks modemle bir
türlü iletişim kuramama.

lspci :
00:1e.3 Modem: Intel Corporation 82801FB/FBM/FR/FW/FRW (ICH6 Family) AC'97
Modem Controller (rev 03)

"ya üzgünüm modem kilitleme noktası oluşturulamadı!"
ya da "modem meşgul" uyarısı alıyorum..

Olabilecek tüm değişik parametreleri denedim.

Cevaplar için şimdiden teşekkürler.

--
Müzmin Pardus kullanıcısı
Cumhuriyet Ãœniversitesi