[Pardus-kullanicilari] disket-exe dosyaları

Necmettin Begiter necmettin.begiter at gmail.com
14 Eyl 2007 Cum 19:39:06 EEST

On 14 September 2007 Friday 19:09:11 nihat köklü wrote:
> -- windows ta disket surucumu normal olarak kullanırken pardusta görüyorum
> ama kullanamıyorum..birde cd ye veya flsh diske exe dosyalarini yazdığımda
> sonra o dosyaları windows ta kullanamıyorum.pardusta yazddığımda exe
> dosyalarını hata veriyor niçin ?

Disket konusunda birşey diyemem, ama .exe dosyaları hakkında şunu
söyleyebilirim: Eğer .exe dosyasının adında bir gariplik yoksa, .exe
dosyasını flash diske kopyaladıktan sonra Windows XP'ye geçtiğinizde o .exe
dosyası hata veriyorsa (ama siz dosyanın çalıştığına emin iseniz), büyük
ihtimalle Windows XP'de virüs vardır (üç yıl İnternet kafe çalıştırdım, bu
durumla ne sıklıkla karşılaştığımı tahmin edemezsiniz), küçük bir ihtimal de
flash disk bozulma yolunda ilerliyordur.

Elbette bize bir kıyak geçip o hatanın ne olduğunu da söylerseniz belki daha
kolay teşhiste bulunabiliriz.

Ancak, sonuç olarak epostanızda belirttiğiniz konuların Pardus ile ilgisi yok,
XP'nin hata vermesi Pardus'un suçu değil yani :)