[Pardus-kullanicilari] ekran mevzuu

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
2 Eyl 2007 Paz 11:35:30 EEST

Seyfi bey
Galiba Mönitörünüzden kaynaklanan bir sorun gibi gözüküyor.Denemek için
/etc/X11/xorg.conf dosyanızda frekans değerlerini değiştirerek
(Mönitörünüzün desteklediği) denediğinizde titreme devam ediyor
mu.Eğertitreme devam ediyorsa muhtemel o ki mönitörünüz değişim
istiyor.Bir ay önce Philips 17" Monitörümü 19" LCD mönitör alarak masamdaki
kalabalıkdan kurtulmuş olup 2.el satılması için Bilgisayarcıya
bıraktım.Böyle LCD mönitörle değişim yapan arkadaşlardan 2. el iyi bir
mömitörü 50-75 YTL aralığında temininiz mümkün.Kolaylıklar dilerim

02.09.2007 tarihinde Seyfi GENÇ <seyfi.genc at gmail.com> yazmış: