[Pardus-kullanicilari] ekran mevzuu

Y. Abdülkadir ERTURAN e.centre at yahoo.it
2 Eyl 2007 Paz 11:24:48 EEST

On Sunday 02 September 2007 10:34:00 Seyfi GENÇ wrote:
> Merhaba
> Başka bir sorun daha oldu, bunu yeri farkettim: İki ay önce Pardus
> kurduğumda da olmuştu ama ekranın miadını doldurduğunu düşünmeye
> başlamıştım. Sonra sisteme tam format atınca düzeldi. Ekran titriyor ama
> kısmi ve zaman zaman olan bir titreme. Üstelik sadece pardusta çalışırken
> değil, windowsta çalışırken de titriyor. Bu titreme de Pardus kurduktan
> sonra yeniden başladı.
>
> Ekran kartının 128 monitörün de Vestelin eski bir modeli olmasından mı
> yoksa ram'in 256 olmasından mı? Bilmiyorum ama can sıkıcı bir durum:
> [...]

Sayın Seyfi,
Muthemel iki sebep geliyor aklıma, birincisi dediğiniz gibi monitör miadını
doldurmuş olabilir, ancak ikincisi ve bence daha da muthemel olanı ekran
tazeleme hızının ekran kartı tarafından yüksek atanması. Tasma'dan çevre
birimlerine gelip görüntüyü seçerseniz, ekran tazeleme hızını biraz düşürmeyi
deneyin. Aynı şeyi windows'ta da yapabilirsiniz. Belki bir faydası olur. İyi
pazarlar...

--
Y. Abdülkadir ERTURAN, AMIEx MA USA
Intr'l Trade Executive

Current OS: Pardus 2007.2 Caracal Caracal
Text-Encoding: utf-8