[Pardus-kullanicilari] ekran mevzuu

Necmettin Begiter necmettin.begiter at gmail.com
2 Eyl 2007 Paz 11:55:35 EEST

On 02 September 2007 Sunday 10:34:00 Seyfi GENÇ wrote:
> Merhaba
> Başka bir sorun daha oldu, bunu yeri farkettim: İki ay önce Pardus
> kurduğumda da olmuştu ama ekranın miadını doldurduğunu düşünmeye
> başlamıştım. Sonra sisteme tam format atınca düzeldi. Ekran titriyor ama
> kısmi ve zaman zaman olan bir titreme. Üstelik sadece pardusta çalışırken
> değil, windowsta çalışırken de titriyor. Bu titreme de Pardus kurduktan
> sonra yeniden başladı.
>
> Ekran kartının 128 monitörün de Vestelin eski bir modeli olmasından mı
> yoksa ram'in 256 olmasından mı? Bilmiyorum ama can sıkıcı bir durum:
> [...]

Monitörün yakınlarında cep telefonu, güç kaynağı, kilima gibi manyetik alan
oluşturan aletler varsa bunlar da sebep olabilir analog ekranların
titremesine. Her zaman titrese ekranın tazeleme hızıyla ilgili bir problem
derdim, ama zaman zaman titriyorsa çok büyük ihtimalle bir manyetik alan
problemi.