[Pardus-kullanicilari] INIT TAB FILE

e.Centre e.centre at yahoo.it
1 Eyl 2007 Cmt 09:18:29 EEST

Diske fiziksel bir bozulmaya fazla ihtimal vermiyorum, dediğiniz gibi sebepsiz de olmaz bir sey.

Son zamanda kdeaddons, qGO gibi bir iki paket kurdum. Ama daha sonra en az iki uc defa sistemi kullandim, sorun yoktu. Niye INIT'i baslatmiyor ve daha da onemlisi nasil duzeltebiliriz? Tesekkurler.

Y. Abdulkadir ERTURAN