[Pardus-kullanicilari] yeni katılım

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
1 Eyl 2007 Cmt 09:00:26 EEST

Abdülkadir bey
Terkrar aramıza hoş geldiniz.Sıkıntılar ve problemler çözülmek için vardır
ve aşıldıkça o sıkıntıların ne olduğunu bile hatırlamayız zamanla.İstek ve
arzularımız ise daha ileriye daha erişilmeze doğru artar.Tabi bu da
gelişmenin anahtarıdır.Bizler isteyeceğiz geliştirici arkadaşlarımız
bizlerin istekleri doğrultusunda emeklerini yoğunlaştırarak iki yaşına
basmış olan Anadolu Parsımızın üçüncü yaşına bastığında karşımıza daha mahir
toplum ihtiyaçlarının yüksek bir yüzdesine hitap eden bir konumda olacağı
inancını taşıyorum.Tabi birde geliştirici arkadaşlarımıza yeni kan gerekli
dar kadro imkanları ile çalışmak omuzlarındaki yükün ağırlığı düşünülürse
hiç de az değil ve birde bizlerin buna ilaveten yeni etkinlik ve
pk.istekleri ekleniyor.Onlara da işlerinde kolaylıklar dileyerek sizede iyi
çalışmalar.

01.09.2007 tarihinde e.Centre <e.centre at yahoo.it> yazmış: