[Pardus-kullanicilari] INIT TAB FILE

Necmettin Begiter necmettin.begiter at gmail.com
1 Eyl 2007 Cmt 10:06:33 EEST

On 01 September 2007 Saturday 09:18:29 e.Centre wrote:
> Diske fiziksel bir bozulmaya fazla ihtimal vermiyorum, dediğiniz gibi
> sebepsiz de olmaz bir sey.
>
> Son zamanda kdeaddons, qGO gibi bir iki paket kurdum. Ama daha sonra en az
> iki uc defa sistemi kullandim, sorun yoktu. Niye INIT'i baslatmiyor ve daha
> da onemlisi nasil duzeltebiliriz? Tesekkurler.
>
> Y. Abdulkadir ERTURAN

Bir kurulan veya çalışan CD ile sistemi açıp, diskinizin / dizinini bir yere
mount edip /etc/inittab ve /sbin/mudur.py dosyalarının var olup olmadığına ve
var iseler sha1 toplamlarına bakabilir misiniz? Şu ana kadar yazdıklarınızdan
az çok Linux bilgisi sahibi olduğunu düşündüm, ama eğer bu "yapar
mısınız?"lardan herhangi birisinin nasıl yapıldığı ile ilgili yardıma
ihtiyacınız varsa veya olursa lütfen belirtin.