[Pardus-kullanicilari] Samba dosya paylaþýmý

teciman ibrahim.teciman at gmail.com
23 Eki 2007 Sal 17:22:03 EEST

Merhaba ,
size örnek olması için  /etc/samba/smb.conf  dosyamı gönderiyorum . Buradaki
ayarlara bakarak siz de kendi  smb.conf    dosyasınız  oluşturabilirsiniz .

# Pardus samba configuration

[global]
workgroup = Pardus
server string = %h (workstation)
log file = /var/log/samba.log
max log size = 50
dns proxy = no

# We are using share model security
security = share

# Sample sharings are defined here.
# Modify these according to your taste.

# Un-comment the following and create the
# netlogon directory for Domain Logons

; [netlogon]
;   comment = Network Logon Service
;   path = /usr/local/samba/lib/netlogon
;   guest ok = yes
;   writable = no
;   share modes = no

# All printers are by default shared by Samba.
# Use "browseable = yes" for other clients
# to browse this printer share.

[printers]
comment = All printers
path = /var/spool/samba
browseable = no
printable = yes
create mask = 0700

[ÇALIŞMA]
path = /home/ibrahim/Çalışma/
guest ok = yes

[DWHELPER]
path = /home/ibrahim/dwhelper/
guest ok = yes

Bilgisayarımın  adı : ibrahim
home   dizini altındaki    dwhelper    ve      Çalışma    dizinlerinin
üzerindeyken  sağ tıklayıp  özellikler den  paylaştır   sekmesini
tıklayıp     bu  dizini yerel ağ da  paylaş   ve samba  ile  paylaş
yanındaki  çentikleri  işaretledikten  sonra   paylaşım   sorunum  halloldu,
bugün  itibarıyla :)
İyi çalışmalar kolay gelsin

23.10.2007 tarihinde selim <selim.demircan at gmail.com> yazmış: