[Pardus-kullanicilari] Samba dosya paylaşımı

ramazan akin akin.ramazan at gmail.com
24 Eki 2007 Çar 16:19:30 EEST

[ÇALIŞMA]
path = /home/ibrahim/Çalışma/
guest ok = yes

paylaşımın yazılabilir olması için yukarıdaki satırların alrına

read only = no

eklenmelidir.

kullanıcıların erişimlerinin kontrolu aynı zamanda dosya sistemindeki
haklarla da ilgilidir. kısaca çalışma klasörünü acan kullanıcı dışındakilere
de yazma izni verilmelidir.

chmod 777 /home/ibrahim/Çalışma

kolay gelsin

23.10.2007 tarihinde teciman <ibrahim.teciman at gmail.com> yazmış: