[Pardus-kullanicilari] Samba dosya paylaşımı

selim selim.demircan at gmail.com
23 Eki 2007 Sal 09:31:27 EEST

Arkadaşlar günaydın;
Dün Mustafa ÖZBAKIR beyin dosyaları masa üstüne taşıyıp ve paylaşıma
açılması konusunda yazdıklarınıda yaptım. Yinede olumlu netice alamadım.
Şimdi bugüne kadar yapmış oldugum çalışmadan aldıgım sonucları ve şu anki
durumumu aşagıda sıralıyorum
1- Pardus yüklü bilgisayardan samba ile windows yüklü bilgisayar ile dosya
paylaşımı yapılabilmekte.
2. Pardusta( A bilgisayarından) B bilgisayarına dosya paylaşımı
yapılamamakta.
samba paylarını tıkladıgımda örnek " smb://tokat/ altında ağa bağlı hem
pardus hemde windows yüklü bilgisayarları görmekteyim.
Lakin pardus yüklü bilgisayarın paylaşıma açık olan herhangi bir dosyasını
tıkladığımda
"smb://murat/share dosya veya dizini mevcut değil" mesajı alınmaktadır.
Öneri  ve yardımlarınız için şimdiden teşekkürler.