[Pardus-kullanicilari] güncelleme yaptıkça Pardus kitleniyor

Mustafa Sarı talganlicakrakbusgut at gmail.com
22 Eki 2007 Pzt 12:08:14 EEST

On Monday 22 October 2007 11:56:13 Necmettin Begiter wrote:

> Bütün paketleri indirmenizin de, bütün paketleri kurmanızın da hiçbir
> mantığı yok. Lüzumsuz yere limitinizi göçertmeyin. Nedenine gelince: Bir
> dahaki formatınızı 2007.3 çıkınca atacaksanız, 2007.3 çıkınca o paketlerin
> çok büyük bir çoğunluğu yenilenecek, eski sürümler işinize yaramayacak,
> yeniden indirmek zorunda kalacaksınız. Şu anda elinizde olan dosyalar
> sadece yeni sürüm çıkmadan format atarsanız işe yarar. Yoksa hiçbir işinize
> yaramazlar.
>
> Dosyaların isimleri -sürüm numaralarından dolayı- farklı olacağı için
> [...]

Tüm paketleri kurmak istememin nedeni (birçok programı görmüş, kısmen de olsa
anlamış oldum) programları tanımak. Her sürüm çıktığında format atmak
istemiyorum, sadece örnek olarak söylemiştim.
Bilgisayarda sadece amSN ve gkrellm otomatik olarak açılışta (servisler hariç)
çalışıyor...
Aynı anda yaptım mı farkında değilim, denerim. Ama aynı anda iki program
kullanamayacak mıyım? Boşta bir dünya Ram gözüküyor ve 2 gb swap var...

--
TalgaNlı Çakrak BuşguT