[Pardus-kullanicilari] Pardus 2007-2 iso sorunu?

Mucibirahman İLBUĞA mucip.ilbuga at gmail.com
20 Eki 2007 Cmt 18:52:46 EEST

Selam,
İlginize teşekkürler...
md5summer programı ile iso dosyayı göstererek md5sum veya sha1sum dosya
yarat diyorum. Programın verdiği sonuç ftp.pardus.org.tr deki ile
uyuşmuyor! Kontrol yönteminde yanlış yapmıyorum değil mi? Eğer yanlış
değilse demek ki dediğiniz gibi indirme anında hata oluşuyordur...

Öyle ise iş yerinde sınırsız bağlantı var... Oradan hallederiz ;-)

Mucip:)

Eren Türkay yazmış: