[Pardus-kullanicilari] Pardus 2007-2 iso sorunu?

Eren Türkay turkay.eren at gmail.com
20 Eki 2007 Cmt 18:12:03 EEST

On Saturday 20 October 2007 18:07:06 Mucibirahman İLBUĞA wrote:
> Böyle bir sorun yaşayan var mı? Bu arada ben nedense bu sha1sum yada
> md5sum kontrolünde hep hatalı sonuçlar aldım!

Böyle bir durumda ISO hatalı mesajı vermesi gayet doğal. Download sırasında
bir problem oluşmuş olabilir, indirdiğiniz içerik sha1sum kontrolünden
geçmedikçe hata alma olasılığınız yüksek. Lütfen tekrar download etmeyi
deneyin veya (varsa) limitsiz tarife kullanan bir arkadaşınızdan download
etmesini rica edin :)